برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/03/31 - 22:56
  • - تعداد بازدید: 24
  • - تعداد بازدیدکننده: 24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZNtf
به گزارش محمدی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت

برگزاری معاینات دورهای سلامت شغلی در کارگاه تولید سفره یکبار مصرف هاوین

به گزارش محمدی مسئول روابط عمومی در این برنامه که با هدف پایش سطح سلامت نیروی کار و پیشگیری از عوارض ناشی از محیط کار ترتیب یافته بود، علاوه بر ویزیت بالینی و معاینات عمومی، خدمات شنوایی سنجی نیز برای کلیه پرسنل انجام گرفت.

 

گفتنی است در این دوره معایناتی، مجموعاً ۵۸ نفر از کارگران شامل ۳۰ زن و ۲۸ مرد، تحت ارزیابی های تخصصی قرار گرفتند و روند اجرای طرح با نظارت کامل کارشناسان و رعایت پروتکلهای بهداشتی در فضایی منظم به انجام رسید.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 29857
کلمات کلیدی
سیامند  محمدی
خبرنگار

سیامند محمدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب